Nr. crt. |
Indicator de performanţă* |
Tip consumator |
sem. I |
sem. II |
2013 |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Durata medie de emitere a ofertelor de furnizare - art.5, alin. (1), a) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
6 |
6 |
6 |
necasnic mare |
6 |
6 |
6 |
total |
6 |
6 |
6 |
2 |
Durata medie de semnare a contractelor de furnizare- art.5, alin. (1), b) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
7 |
7 |
7 |
necasnic mare |
7 |
7 |
7 |
total |
7 |
7 |
7 |
3 |
Număr de contestaţii justificate privind facturarea - art. 8, alin. (1), a) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mare |
0 |
0 |
0 |
total |
|
|
|
4 |
Număr de contestaţii justificate privind facturarea, raportat la număr cons. deserviţi - art. 8, alin. (1), a) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mare |
0 |
0 |
0 |
total |
|
|
|
5 |
Durata medie de rezolvare a contestaţiilor privind facturarea - art. 8, alin. (1), b) |
casnic |
- |
- |
- |
necasnic mic |
- |
- |
- |
necasnic mare |
- |
- |
- |
total |
|
|
|
6 |
Număr locuri de consum deconectate pt. care furniz. solicită reluarea în 4 ore-art. 9, alin. (2), a) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mare |
0 |
0 |
0 |
total |
|
|
|
7 |
Număr locuri de consum deconectate pt. care furniz. solicită reluarea în mai mult de 4 ore-art. 9, alin. (2), b) |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mare |
0 |
0 |
0 |
total |
|
|
|
8 |
Număr solicitări modificare tarif, rezolvate în mai puţin de 10 zile lucrătoare -art. 10, alin. (2). |
casnic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mic |
0 |
0 |
0 |
necasnic mare |
0 |
0 |
0 |
total |
|
|
|
9 |
Număr petiţii de tipul celor prevăzute la art. 11, alin. (1), reprezentând o reclamaţie justificată- art.11. alin 3, a), |
|
0 |
0 |
0 |
10 |
Durată medie de răspuns la petiţiile de mai sus-art. 11 alin (3), b) |
|
- |
- |
- |
11 |
Durată medie de transmitere către op. de reţea a sesizărilor primite prin fax sau prin Email-art 13, alin (1), a) |
|
1 |
1 |
1 |
12 |
Durată medie de transmitere către op. de reţea a sesizărilor primite in scris, prin postă sau direct la registratură, inclusiv cele referitoare la accesul la reţea-art 13, alin (1), b) |
|
1 |
1 |
1 |
13 |
Număr consumatori deserviţi de Serviciul Clienţi cu cel mai mare nr de consumatori arondaţi-art 14, alin (3), a) |
|
147 |
534 |
681 |
14 |
Număr linii telefonice disponibile consumatorilor pentru comunicarea cu furnizorul-art 14, alin (3), b) |
|
2 |
2 |
2 |
15 |
Număr linii telefonice cu operator 24 ore din 24-art 14, alin (3), c) |
|
2 |
2 |
2 |
16 |
Număr linii telefonice gratuite-art 14, alin (3), d). |
|
0 |
0 |
0 |
17 |
Număr reclamaţii privind schimbarea furniz.-de la consumatorii proprii-art 15, alin (2), a) |
|
0 |
0 |
0 |
18 |
Nr reclamaţii privind schimbarea furniz.-de la consumatorii deserviţi de alt furnizor-art 15, alin (2), b) |
|
0 |
0 |
0 |
19 |
Nimăr de reclamaţii privind schimbarea furniz.ajunse în instanţa de judecată-art 15, alin (2), c) |
|
0 |
0 |
0 |
20 |
Număr reclamaţii privind schimbarea furniz.finalizate în instanţa de judecată cu sentinţă defavorabilă furnizorului respectiv-art 15, alin (2), d) |
|
0 |
0 |
0 |