Punctul unic de contact de informare a consumatorilor casnici

 

Enol Grup SA. anunta existenta punctului unic de contact pentru informarea consumatorilor casnici cu privire la drepturile acestora, la legislatia in vigoare si la caile de solutionare a litigiilor in cazul unor dezacorduri sau plangeri

 

Acesta este organizat la sediul Enol Grup SA. cu urmatoarele modalitati de contact:
Punct unic de contact
Serviciul Reclamatii Clienti si Dispecerat - program de lucru luni-vineri, orele 9:00-17:00

 

Adresa: Aleea Emil Botta, nr. 1, bl. M109, sc. 1, et. 2, ap. 10, sect. 3, 031073, Bucuresti

 

TelVerde: 0800-080-404

 

Telefon: +40-21-322-43-76

 

  +40-21-322-43-78

 

Fax: +40-21-322-43-77

 

Web: www.enol.ro

 

E-mail: enolfurnizare@gmail.com
Program audiente:
Silviu Lucian Boghiu - Director General, miercuri, orele 12:00-14:00
Programarea pentru audiente se poate face telefonic, prin fax sau e-mail

 

Legea nr. 190/2018 - privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), publicata in M.O. nr.651/26.07.2018 Mai multe detalii

 

Declaraţie de consimţământ client casnic ENOL GRUP Mai multe detalii

 

Declaraţie de consimţământ angajat ENOL GRUP Mai multe detalii