 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. II - 2020. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
|
Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |
 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. I - 2019. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
|
Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |
 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. II - 2017. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
|
Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |
 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. I - 2017. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
|
Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |
 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. II - 2016. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
|
Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |
 | Rapoarte solutionare plângeri clienti sem. I - 2016. |
| Structura plangerilor in functie de modul de preluare si tipul clientului final Mai multe detalii |
| Structura plangerilor in functie de categorie, concluzia analizei si respectarea termenului legal Mai multe detalii |
| Sinteza modului de solutionare si masurile corective aferente categoriilor de plangeri Mai multe detalii |